من سواد درست و حسابی برای انتخاب کاندیدای اصلح رو ندارم، برای همین به بزرگان اقتدا می‌کنم.

متخصصان اقتصاد برجسته‌ای مانند محسن رنانی، حسین راغفر، حمیدرضا برادران شرکا و دیگران از حسن روحانی حمایت می‌کنند و در مقابل اقتصاددانانی هم هستند که رئیسی را بیشتر دوست دارند و مقایسه این دو لیست و مقایسه سوابق افراد حاضر در این دو لیست نشون میده که روحانی در این قسمت طرفداران قوی‌تری داره. از مقایسه دانشگاه‌هایی که در آن درس خوانده‌اند تا دانشگاهی که در آن درس می‌دهند. البته لیست دوم دیدنی‌تر است!(می‌توانید نگاهی به افراد حاضر در آن بیندازید).

(اقتصادآنلاین: ۱۶۳ اقتصاددان از روحانی حمایت کردند)

(تابناک: حمایت ۸۰ اقتصاددان از سید ابراهیم رئیسی)

 

در مورد فلسفه چون سواد و درک مفیدی ندارم، فقط چندتا لیست میگذارم که اینجا هم میشه افراد حاضر در هر دو لیست رو  با هم مقایسه کرد (که البته من که بر این اساس انتخاب نمی‌کنم، چون به‌جز دوسه نفر کسی رو نمی‌شناسم).

(بولتن: بیانیه استادان و پژوهشگران فلسفه در حمایت از روحانی)

(تسنیم: ۲۸۵ نفر از اساتید برجسته فلسفه و عرفان از «رئیسی» حمایت کردند)

 

در لیست هنرمندان هم همانطور که حدس می‌زنیم جناب رئیسی چندان طرفداری ندارند.

(انتخاب: لیست هنرمندانی که از کاندیداها حمایت می‌کنند)

همین چند دقیقه پیش خبردار شدم که دو هنرمند بزرگ کشورمون به حسن روحانی پیوستند. یکی محسن چاوشی با دو قلب سبز و بنفش و یک متن که گفت یک قطعه هم آماده کرده.  (محسن چاوشی در اینستاگرام)

دیگری هم اِبی بود!

شاید کمی باور کردنش سخت باشه اما وقتی تتلو از رئیسی حمایت می‌کنه! و با همدیگه ویدیو هم منتشر می‌کنن!، این‌یکی خیلی راحت‌تر قابل پذیرشه. (ابی در اینستاگرام، که در ابتدا دو قلب سبز و بنفش داشت ولی الان پاکشون کرده)