از الان دو سال میشه که سریع‌القلم با یک دیپلمات اماراتی مناظره کرده، ولی فقط توی Youtube گذاشته شده بود، برای همین دوستم سجاد سلیمانی آمد و آن را با کیفیتی در آپارت قرار داد تا همه بتوانند دانلود کنند و از حجم فایل نترسند.(+) اما به هر حال ویدیو به زبان انگلیسی (کمی هم فرانسه) هست، بعد از دو سال من تصمیم گرفتم حداقل زیرنویس انگلیسی آن مناظره را برای علاقه‌مندانی  که با زیرنویس انگلیسی و کیفیت بهتر مناظره را بهتر می‌فهمند قرار بدهم.

زیرنویس را اینجا آپلود کردم که تماما ویرایشش کردم.

می‌دانم که بعد از این‌همه زمان خیلی کار چندان مفیدی نبوده اما به هر حال طبق اصل نانوشته ای که خودم دارم مطالب قدیمی و فیلمهای قدیمی را دوباره می‌بینم و گفتم همزمان با دیدن دوباره مناظره زیرنویسش را اینجا هم بگذارم شاید بخواهید مناظره را بینید.

شاید دو سال دیگر زیرنویس فارسیش هم درآمد. از کجا معلوم.

این هم لینک ویدیوی من در آپارات با زیرنویس انگلیس در آپارات